بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تيموريان: دوشنبه به قطر مي‌روم

 آندرانيک تيموريان هافبک تيم ملي در خصوص اينکه امروز به ملاقات غلامحسين مظلومي پيشکسوت استقلال رفته بود، اظهار داشت: از اينکه آقاي مظلومي را در چنين شرايطي ديدم خيلي ناراحت شدم. ايشان يکي از بزرگان استقلال و فوتبال ايران هستند که بايد قدرشان را بيشتر از اينها بدانيم و ان‌شاء‌الله که خيلي زود سلامتي‌شان را بازيابند.
وي در ادامه در خصوص آخرين وضعيت خود تصريح کرد: خودم فردا به قطر مي‌روم و سرژيک هم سه‌شنبه به قطر مي‌آيد تا با باشگاه قطري مذاکره کنيم. همانطور هم که از قبل گفتم، در صورتي که با اين باشگاه به توافق نرسم، اولويتم براي حضور در ايران، بازي براي تيم استقلال خواهد بود.
بزرگترین پیروزی::
آقای فتح الله زاده ما اگر آندو تیموریان را نخواهیم چه کسی را باید ببینیم!؟مدیرعامل استقلال بر سر یک مصاحبه معمولی و به حق بهترین بازیکن حال حاضر ایران و کاپیتان دوم تیمش را از استقلال کنار گذاشت!حالا برای پیوستن آندو تیموریان که فقط یک فصل برای بزرگسالان استقلال بازی کرده این همه التماس می کند و وقت می گذارد!به والله اگر حرمت و بزرگی استقلال برای شما ملاک است و به خاطر همین بزرگی نام استقلال و اهانت نکرده جباری وی را کنار گذاشتید،با بازیکنی که فعلا پول از همه چیز برایش مهمتر است استقلال را کوچک نکنید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات,آندو تیموریان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com